Kariéra

Máte chuť stát se členem našeho teamu férového zaměstnavatele a pracovat v přátelském kolektivu? Buďte s námi jedničkou v Evropě!

Staňte se jedním z nás

V roce 1991 jsme otevřeli první Duty Free Shop na českých hranicích a založili tak tradici hraničních obchodů. Po vstupu do EU jsme z Duty Free vytvořili Travel FREE, značku, která je s 65 obchody v 8 zemích jedničkou v Evropě. Zákazníkům nabízíme největší a světově nejúspěšnější značky parfémů, kosmetiky, textilu, lihovin, cukrovinek a tabákového zboží za výhodné ceny.

Jsme stabilní a prosperující mezinárodní firma, která jedná fér a naším cílem je udržování dlouhodobých přátelských vztahů jak se zákazníky, tak s našimi zaměstnanci. Dobře odvedené práce si vážíme a rádi jí odměníme. Podívejte se, jaká volná místa aktuálně nabízíme.

Prodavač/ka

Volná místa:
Rozvadov, Studánky, Petrovice u Ústí nad Labem, Mikulov

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Obsluhovat zákazníky na pokladně.
  • Pomáhat zákazníkům s výběrem sortimentu.
  • Starat se o správné vystavení zboží a jeho doplňování.

PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?

  • Přistupujeme ke každému přátelsky.
  • Máme příjemné, čisté a moderní prodejny s exkluzivním zbožím.
  • Jsme poctivá firma, která ctí zákony České republiky a nabízí Vám stabilní zaměstnání v rychle rostoucí společnosti.
  • Pravidelně všechny školíme (sortiment, odborná školení, kurzy německého jazyka).

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Nadstandardní ohodnocení.
  • Pravidelné měsíční odměny a dle hospodářských výsledků 13. plat.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Příspěvek na dopravu nebo zajištění dopravy do zaměstnání.
  • Stravenkový paušál..
  • Příspěvek na sport, kulturu, relax, volný čas prostřednictvím poukázek Sodexo Flexipass.
  • Životní a penzijní připojištění.
  • Slevy na nákup sortimentu v našich prodejnách.
  • Pravidelné plánování směn a možnost úpravy rozpisu směn v případě potřeby.
  • Čím déle u nás budete, tím více získáte (věrnostní příplatek ke mzdě).
  • A další benefity, se kterými vás rádi seznámíme při osobním setkání.

Pracovník/ce úklidu

Volná místa:
Folmava

PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?

 

  • Přistupujeme ke každému přátelsky.
  • Máme příjemné, čisté a moderní prodejny s exkluzivním zbožím.
  • Jsme poctivá firma, která ctí zákony České republiky a nabízí Vám stabilní zaměstnání v rychle rostoucí společnosti.

 

 

CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?

  • Provádět pravidelný úklid místností a objektu prodejny.
  • Zajišťovat pořádek a čistotu.

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

 

  • 5 týdnů dovolené.
  • Příspěvek na dopravu nebo zajištění dopravy do zaměstnání.
  • Stravenkový paušál.
  • Příspěvek na sport, kulturu, relax, volný čas prostřednictvím poukázek Sodexo Flexipass.
  • Slevy na nákup sortimentu v našich prodejnách. 
  • Pravidelné plánování směn a možnost úpravy rozpisu směn v případě potřeby.
  • Čím déle u nás budete, tím více získáte (věrnostní příplatek ke mzdě).
  • A další benefity, se kterými vás rádi seznámíme při osobním setkání.

 

 

V případě zájmu o tuto pozici nás prosím kontaktujte osobně na prodejně nebo telefonicky 353 560 565.

Skladník/ce

Volná místa:
 Rozvadov, Dolní Dvořiště

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Zabezpečovat přejímku zboží
  • Sledovat data spotřeby zboží ve skladu
  • Doplňovat zboží na prodejně dle pokynů nadřízeného

PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?

  • Přistupujeme ke každému přátelsky
  • Máme příjemné, čisté a moderní prodejny s exkluzivním zbožím
  • Jsme poctivá firma, která ctí zákony České republiky a nabízí Vám stabilní zaměstnání v rychle rostoucí společnosti
  • Pravidelně všechny školíme (sortiment, odborná školení, kurzy německého jazyka)

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Nadstandardní ohodnocení
  • Pravidelné měsíční odměny a dle hospodářských výsledků 13. plat
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na dopravu nebo zajištění dopravy do zaměstnání
  • Stravenkový paušál
  • Příspěvek na sport, kulturu, relax, volný čas prostřednictvím poukázek Sodexo Flexipass
  • Životní a penzijní připojištění
  • Slevy na nákup sortimentu v našich prodejnách
  • Pravidelné plánování směn a možnost úpravy rozpisu směn v případě potřeby
  • Čím déle u nás budete, tím více získáte (věrnostní příplatek ke mzdě)
  • A další benefity, se kterými vás rádi seznámíme při osobním setkání

Finanční účetní

V současné době hledáme nového kolegu/kolegyni pro nově vzniklé finanční oddělení na centrále v Praze.

 

FINANČNÍ ÚČETNÍ

PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?

  • Budete součástí stabilní společnosti, kde kolegové pracují i více než 10 let
  • Pracujeme v rodinné atmosféře, kde si vzájemně důvěřujeme
  • Podporujeme rozvoj, růst a zdravý životní styl každého zaměstnance
  • Dlouhodobě podporujeme charitativní projekty
  • Zajistíme Vám kompletní zaškolení

 

JAK U NÁS VYPADÁ ÚČETNÍ ODDĚLENÍ?

  • Příjemné pracoviště s výbornou dostupností v centru Prahy (Václavské náměstí, metro Muzeum)
  • Budete součástí 5členného týmu kolegů a kolegyň a reportovat budete Hlavní účetní

 

CO MŮŽE BÝT VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?

  • Vystavování a zasílání faktur za poskytnuté služby
  • Přijímání a zpracování faktur od dodavatelů a jejich správné zaúčtování
  • Zaznamenávání faktur do účetního systému a jejich zaúčtování.
  • Sledování splatnosti faktur, upomínání dlužníků a zajištění včasné úhrady závazků
  • Příprava podkladů pro DPH a účetní závěrky
  • Pravidelná kontrola saldokontních účtů
  • Příprava sestavy pohledávek a závazků
  • Stahování, import a účtování bankovních výpisů
  • Příprava podkladů pro evidenci majetku

 

CO BY MĚL IDEÁLNÍ KANDIDÁT/KA MÍT?

  • SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou)
  • Min. 3 roky praxe na obdobné pozici
  • Výborná znalost účetnictví, daňové problematiky
  • Pokročilé znalosti MS Office (zejména Excel)
  • Znalost systému MS NAVISION – výhodou
  • Zodpovědnost, pečlivost a proaktivní přístup

 

V případě zájmu o nabízenou pozici, prosím, zašlete svůj profesní životopis na job@travel-free.cz.         

 

Těšíme se na Vás!

Tým Travel Free

 

 

 

Personalista/ka

V současné době hledáme nového kolegu/kolegyni do personální oddělení na centrále v Praze.

 

PERSONALISTA/KA

PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?

  • Budete součástí stabilní společnosti, kde kolegové pracují i více než 10 let
  • Pracujeme v rodinné atmosféře, kde si vzájemně důvěřujeme
  • Podporujeme rozvoj, růst a zdravý životní styl každého zaměstnance
  • Dlouhodobě podporujeme charitativní projekty
  • Zajistíme Vám kompletní zaškolení

 

CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?

  • Vedení komplexní personální agendy a příprava podkladů pro mzdy pro cca 400 zaměstnanců
  • Zajištění nástupního a výstupního procesu včetně veškerých změn v pracovněprávních vztazích
  • Zpracování a vedení pracovně právní dokumentace a osobních spisů
  • Kontrola správnost zaslaných dokumentů z prodejen
  • Evidence zaměstnanců, včetně cizinců a brigádníků
  • Podpora vedoucích pracovníků a ostatních zaměstnanců v pracovněprávních otázkách
  • Správa kmenových dat v docházkovém systému OK Base 
  • Spolupráce s externí mzdovou účtárnou

 

 

CO BY MĚL IDEÁLNÍ KANDIDÁT/KA MÍT?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Min. 3 roky praxe na obdobné pozici
  • Výborná znalost zákoníku práce
  • Znalost mzdového účetnictví výhodou
  • Znalost personálního systému OK BASE
  • Pokročilé znalosti MS Office (zejména Excel)
  • Znalost anglického nebo německého jazyka
  • Zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Ohodnocení odpovídající pozici a zkušenostem
  • Dlouhodobou spolupráci se stabilní společností
  • Stravenkový paušál
  • 5 týdnů dovolené
  • Možnost práce mimo kancelář
  • Flexibilní pracovní doba
  • Příspěvek na volnočasové aktivity (Flexipassy)
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Služební telefon
  • Možnost jazykové výuky na pracovišti
  • Zaměstnanecké slevy
  • Možnost využití Sick days
  • Káva, čaj a zmrzlina na pracovišti zdarma
  • Věrnostní odměny za odpracovaná léta
  • 13. plat v závislosti na splnění firemního plánu

 

V případě zájmu o nabízenou pozici, prosím, zašlete svůj profesní životopis na job@travel-free.cz.         

 

Těšíme se na Vás!

Tým Travel Free

 

 

Administrativní podpora obchodního oddělení

Administrativní podpora obchodního oddělení


V současné době hledáme posilu do obchodního oddělení pro centrálu v Praze.

 

PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?

  • Budete součástí stabilní společnosti, kde kolegové pracují i více než 10 let
  • Přistupujeme ke každému přátelsky
  • Máme kancelář v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností (metro Muzeum)
  • Podporujeme rozvoj, růst a zdravý životní styl každého zaměstnance

 

CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?

  • Podpora obchodního oddělení, category manažerů
  • Sledování skladových zásob a jejich doplňování formou objednávek
  • Objednávání zboží
  • Listing nového sortimentu
  • Komunikace s dodavateli a s prodejnami
  • Komunikace napříč firmou, spolupráce s oddělením logistiky a s účtárnou

 

 

CO BY MĚL IDEÁLNÍ KANDIDÁT MÍT?

  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Anglický nebo německý jazyk na pokročilé úrovni (ústní a písemný projev)
  • MS Office (Excel na středně pokročilé úrovni – vytváření tabulek, kontingenční tabulky)
  • Znalost systému NAVISION výhodou
  • Samostatnost, fungování v týmu, flexibilitu, dobrou komunikaci

 

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Motivující platové podmínky a zaměstnanecké výhody
  • 5 týdnů dovolené
  • Možnost využití HO a sick days
  • Služební telefon
  • Možnost využití jazykové výuky
  • Stravenkový paušál
  • Příspěvek na sport, kulturu, relax, volný čas prostřednictvím poukázek Sodexo Flexipass.
  • Příspěvek na penzijní připojištění

 

Těšíme se na Vás!

Tým obchodního oddělení Travel Free

Hlavní účetní

V současné době hledáme nového kolegu/kolegyni pro nově vzniklé finanční oddělení na centrále v Praze.

 

HLAVNÍ ÚČETNÍ

PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?

  • Budete součástí stabilní společnosti, kde kolegové pracují i více než 10 let
  • Pracujeme v rodinné atmosféře, kde si vzájemně důvěřujeme
  • Podporujeme rozvoj, růst a zdravý životní styl každého zaměstnance
  • Dlouhodobě podporujeme charitativní projekty
  • Zajistíme Vám kompletní zaškolení

 

JAK U NÁS VYPADÁ ÚČETNÍ ODDĚLENÍ?

  • Příjemné pracoviště s výbornou dostupností v centru Prahy (Václavské náměstí, metro Muzeum)
  • Budete součástí 5členného týmu kolegů a kolegyň a reportovat budete Vedoucímu finančního oddělení

 

CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?

  • Zastřešení celkové agendy účetního oddělení
  • Metodické vedení účetního oddělení
  • Příprava účetních podkladů pro další zpracování (zpracování statistických výkazů, hlášení obratu, apod.)
  • Správa daňových účtů a komunikace s orgány státní správy
  • Příprava roční závěrky, komunikace s daňovými poradci a auditory
  • Zpracování přiznání k DPH vč. souhrnných a kontrolních hlášení

 

 

CO BY MĚL IDEÁLNÍ KANDIDÁT/KA MÍT?

  • SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou)
  • Min. 3 roky praxe na obdobné pozici
  • Výborná znalost účetnictví, daňové problematiky
  • Znalost problematiky spotřební daně
  • Znalost systému MS NAVISION – výhodou
  • Pokročilé znalosti MS Office (zejména Excel)
  • Znalost anglického nebo německého jazyka, písemnou formou na středně pokročilé úrovni (B1-B2)
  • Zodpovědnost, pečlivost a proaktivní přístup

 

 

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Ohodnocení odpovídající pozici a zkušenostem
  • Dlouhodobou spolupráci se stabilní společností
  • Stravenkový paušál
  • 5 týdnů dovolené
  • Možnost práce mimo kancelář
  • Flexibilní pracovní doba
  • Příspěvek na volnočasové aktivity (Flexipassy)
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Služební telefon
  • Možnost jazykové výuky na pracovišti
  • Zaměstnanecké slevy
  • Možnost využití Sick days
  • Káva, čaj a zmrzlina na pracovišti zdarma
  • Věrnostní odměny za odpracovaná léta
  • 13. plat v závislosti na splnění firemního plánu

 

V případě zájmu o nabízenou pozici, prosím, zašlete svůj profesní životopis na job@travel-free.cz.         

 

Těšíme se na Vás!

Tým Travel Free

 

 

 

Zaujali jsme vás?

Ozvěte se nám a pošlete email s Vaším životopisem (v předmětu vždy uveďte pozici o kterou se ucházíte a lokalitu). Obrátit se můžete také přímo na jeden z našich obchodů, ve kterém byste rádi pracovali.

Telefon: 221 965 111  E-Mail: job@travel-free.cz