Staňte se jedním z nás
V roce 1991 jsme otevřeli první Duty Free Shop na českých hranicích a založili tak tradici hraničních obchodů. Po vstupu do EU jsme z Duty Free vytvořili Travel FREE, značku, která je s 65 obchody v 8 zemích jedničkou v Evropě. Zákazníkům nabízíme největší a světově nejúspěšnější značky parfémů, kosmetiky, textilu, lihovin, cukrovinek a tabákového zboží za výhodné ceny.
Jsme stabilní a prosperující mezinárodní firma, která jedná fér a naším cílem je udržování dlouhodobých přátelských vztahů jak se zákazníky, tak s našimi zaměstnanci. Dobře odvedené práce si vážíme a rádi jí odměníme. Podívejte se, jaká volná místa aktuálně nabízíme.
Prodavač/ka
Volná místa:
Rozvadov, Studánky, Petrovice u Ústí nad Labem, Železná Ruda
CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
- Obsluhovat zákazníky na pokladně.
- Pomáhat zákazníkům s výběrem sortimentu.
- Starat se o správné vystavení zboží a jeho doplňování.
PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?
- Přistupujeme ke každému přátelsky.
- Máme příjemné, čisté a moderní prodejny s exkluzivním zbožím.
- Jsme poctivá firma, která ctí zákony České republiky a nabízí Vám stabilní zaměstnání v rychle rostoucí společnosti.
- Pravidelně všechny školíme (sortiment, odborná školení, kurzy německého jazyka).
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
- Nadstandardní ohodnocení.
- Pravidelné měsíční odměny a dle hospodářských výsledků 13. plat.
- 5 týdnů dovolené.
- Příspěvek na dopravu nebo zajištění dopravy do zaměstnání.
- Stravenkový paušál..
- Příspěvek na sport, kulturu, relax, volný čas prostřednictvím poukázek Sodexo Flexipass.
- Životní a penzijní připojištění.
- Slevy na nákup sortimentu v našich prodejnách.
- Pravidelné plánování směn a možnost úpravy rozpisu směn v případě potřeby.
- Čím déle u nás budete, tím více získáte (věrnostní příplatek ke mzdě).
- A další benefity, se kterými vás rádi seznámíme při osobním setkání.
Pracovník/ce úklidu
Volná místa:
Folmava, sv. Kříž u Chebu
PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?
- Přistupujeme ke každému přátelsky.
- Máme příjemné, čisté a moderní prodejny s exkluzivním zbožím.
- Jsme poctivá firma, která ctí zákony České republiky a nabízí Vám stabilní zaměstnání v rychle rostoucí společnosti.
CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
- Provádět pravidelný úklid místností a objektu prodejny.
- Zajišťovat pořádek a čistotu.
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
- 5 týdnů dovolené.
- Příspěvek na dopravu nebo zajištění dopravy do zaměstnání.
- Stravenkový paušál.
- Příspěvek na sport, kulturu, relax, volný čas prostřednictvím poukázek Sodexo Flexipass.
- Slevy na nákup sortimentu v našich prodejnách.
- Pravidelné plánování směn a možnost úpravy rozpisu směn v případě potřeby.
- Čím déle u nás budete, tím více získáte (věrnostní příplatek ke mzdě).
- A další benefity, se kterými vás rádi seznámíme při osobním setkání.
V případě zájmu o tuto pozici nás prosím kontaktujte osobně na prodejně nebo telefonicky 353 560 565.
Skladník/ce
Volná místa:
Rozvadov, Dolní Dvořiště, sv. Kříž u Chebu
CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
- Zabezpečovat přejímku zboží
- Sledovat data spotřeby zboží ve skladu
- Doplňovat zboží na prodejně dle pokynů nadřízeného
PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?
- Přistupujeme ke každému přátelsky
- Máme příjemné, čisté a moderní prodejny s exkluzivním zbožím
- Jsme poctivá firma, která ctí zákony České republiky a nabízí Vám stabilní zaměstnání v rychle rostoucí společnosti
- Pravidelně všechny školíme (sortiment, odborná školení, kurzy německého jazyka)
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
- Nadstandardní ohodnocení
- Pravidelné měsíční odměny a dle hospodářských výsledků 13. plat
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na dopravu nebo zajištění dopravy do zaměstnání
- Stravenkový paušál
- Příspěvek na sport, kulturu, relax, volný čas prostřednictvím poukázek Sodexo Flexipass
- Životní a penzijní připojištění
- Slevy na nákup sortimentu v našich prodejnách
- Pravidelné plánování směn a možnost úpravy rozpisu směn v případě potřeby
- Čím déle u nás budete, tím více získáte (věrnostní příplatek ke mzdě)
- A další benefity, se kterými vás rádi seznámíme při osobním setkání
Finanční účetní
V současné době hledáme nového kolegu/kolegyni pro nově vzniklé finanční oddělení na centrále v Praze.
FINANČNÍ ÚČETNÍ
PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?
- Budete součástí stabilní společnosti, kde kolegové pracují i více než 10 let
- Pracujeme v rodinné atmosféře, kde si vzájemně důvěřujeme
- Podporujeme rozvoj, růst a zdravý životní styl každého zaměstnance
- Dlouhodobě podporujeme charitativní projekty
- Zajistíme Vám kompletní zaškolení
JAK U NÁS VYPADÁ ÚČETNÍ ODDĚLENÍ?
- Příjemné pracoviště s výbornou dostupností v centru Prahy (Václavské náměstí, metro Muzeum)
- Budete součástí 5členného týmu kolegů a kolegyň a reportovat budete Hlavní účetní
CO MŮŽE BÝT VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
- Vystavování a zasílání faktur za poskytnuté služby
- Přijímání a zpracování faktur od dodavatelů a jejich správné zaúčtování
- Zaznamenávání faktur do účetního systému a jejich zaúčtování.
- Sledování splatnosti faktur, upomínání dlužníků a zajištění včasné úhrady závazků
- Příprava podkladů pro DPH a účetní závěrky
- Pravidelná kontrola saldokontních účtů
- Příprava sestavy pohledávek a závazků
- Stahování, import a účtování bankovních výpisů
- Příprava podkladů pro evidenci majetku
CO BY MĚL IDEÁLNÍ KANDIDÁT/KA MÍT?
- SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou)
- Min. 3 roky praxe na obdobné pozici
- Výborná znalost účetnictví, daňové problematiky
- Pokročilé znalosti MS Office (zejména Excel)
- Znalost systému MS NAVISION – výhodou
- Zodpovědnost, pečlivost a proaktivní přístup
V případě zájmu o nabízenou pozici, prosím, zašlete svůj profesní životopis na job@travel-free.cz.
Těšíme se na Vás!
Tým Travel Free
Personalista/ka
V současné době hledáme nového kolegu/kolegyni do personální oddělení na centrále v Praze.
PERSONALISTA/KA
PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?
- Budete součástí stabilní společnosti, kde kolegové pracují i více než 10 let
- Pracujeme v rodinné atmosféře, kde si vzájemně důvěřujeme
- Podporujeme rozvoj, růst a zdravý životní styl každého zaměstnance
- Dlouhodobě podporujeme charitativní projekty
- Zajistíme Vám kompletní zaškolení
CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
- Vedení komplexní personální agendy a příprava podkladů pro mzdy pro cca 400 zaměstnanců
- Zajištění nástupního a výstupního procesu včetně veškerých změn v pracovněprávních vztazích
- Zpracování a vedení pracovně právní dokumentace a osobních spisů
- Kontrola správnost zaslaných dokumentů z prodejen
- Evidence zaměstnanců, včetně cizinců a brigádníků
- Podpora vedoucích pracovníků a ostatních zaměstnanců v pracovněprávních otázkách
- Správa kmenových dat v docházkovém systému OK Base
- Spolupráce s externí mzdovou účtárnou
CO BY MĚL IDEÁLNÍ KANDIDÁT/KA MÍT?
- SŠ/VŠ vzdělání
- Min. 3 roky praxe na obdobné pozici
- Výborná znalost zákoníku práce
- Znalost mzdového účetnictví výhodou
- Znalost personálního systému OK BASE
- Pokročilé znalosti MS Office (zejména Excel)
- Znalost anglického nebo německého jazyka
- Zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
- Ohodnocení odpovídající pozici a zkušenostem
- Dlouhodobou spolupráci se stabilní společností
- Stravenkový paušál
- 5 týdnů dovolené
- Možnost práce mimo kancelář
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na volnočasové aktivity (Flexipassy)
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Služební telefon
- Možnost jazykové výuky na pracovišti
- Zaměstnanecké slevy
- Možnost využití Sick days
- Káva, čaj a zmrzlina na pracovišti zdarma
- Věrnostní odměny za odpracovaná léta
- 13. plat v závislosti na splnění firemního plánu
V případě zájmu o nabízenou pozici, prosím, zašlete svůj profesní životopis na job@travel-free.cz.
Těšíme se na Vás!
Tým Travel Free
Administrativní podpora obchodního oddělení
Administrativní podpora obchodního oddělení
V současné době hledáme posilu do obchodního oddělení pro centrálu v Praze.
PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?
- Budete součástí stabilní společnosti, kde kolegové pracují i více než 10 let
- Přistupujeme ke každému přátelsky
- Máme kancelář v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností (metro Muzeum)
- Podporujeme rozvoj, růst a zdravý životní styl každého zaměstnance
CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
- Podpora obchodního oddělení, category manažerů
- Sledování skladových zásob a jejich doplňování formou objednávek
- Objednávání zboží
- Listing nového sortimentu
- Komunikace s dodavateli a s prodejnami
- Komunikace napříč firmou, spolupráce s oddělením logistiky a s účtárnou
CO BY MĚL IDEÁLNÍ KANDIDÁT MÍT?
- Minimálně SŠ vzdělání
- Anglický nebo německý jazyk na pokročilé úrovni (ústní a písemný projev)
- MS Office (Excel na středně pokročilé úrovni – vytváření tabulek, kontingenční tabulky)
- Znalost systému NAVISION výhodou
- Samostatnost, fungování v týmu, flexibilitu, dobrou komunikaci
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
- Motivující platové podmínky a zaměstnanecké výhody
- 5 týdnů dovolené
- Možnost využití HO a sick days
- Služební telefon
- Možnost využití jazykové výuky
- Stravenkový paušál
- Příspěvek na sport, kulturu, relax, volný čas prostřednictvím poukázek Sodexo Flexipass.
- Příspěvek na penzijní připojištění
Těšíme se na Vás!
Tým obchodního oddělení Travel Free
Hlavní účetní
V současné době hledáme nového kolegu/kolegyni pro nově vzniklé finanční oddělení na centrále v Praze.
HLAVNÍ ÚČETNÍ
PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?
- Budete součástí stabilní společnosti, kde kolegové pracují i více než 10 let
- Pracujeme v rodinné atmosféře, kde si vzájemně důvěřujeme
- Podporujeme rozvoj, růst a zdravý životní styl každého zaměstnance
- Dlouhodobě podporujeme charitativní projekty
- Zajistíme Vám kompletní zaškolení
JAK U NÁS VYPADÁ ÚČETNÍ ODDĚLENÍ?
- Příjemné pracoviště s výbornou dostupností v centru Prahy (Václavské náměstí, metro Muzeum)
- Budete součástí 5členného týmu kolegů a kolegyň a reportovat budete Vedoucímu finančního oddělení
CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
- Zastřešení celkové agendy účetního oddělení
- Metodické vedení účetního oddělení
- Příprava účetních podkladů pro další zpracování (zpracování statistických výkazů, hlášení obratu, apod.)
- Správa daňových účtů a komunikace s orgány státní správy
- Příprava roční závěrky, komunikace s daňovými poradci a auditory
- Zpracování přiznání k DPH vč. souhrnných a kontrolních hlášení
CO BY MĚL IDEÁLNÍ KANDIDÁT/KA MÍT?
- SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou)
- Min. 3 roky praxe na obdobné pozici
- Výborná znalost účetnictví, daňové problematiky
- Znalost problematiky spotřební daně
- Znalost systému MS NAVISION – výhodou
- Pokročilé znalosti MS Office (zejména Excel)
- Znalost anglického nebo německého jazyka, písemnou formou na středně pokročilé úrovni (B1-B2)
- Zodpovědnost, pečlivost a proaktivní přístup
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
- Ohodnocení odpovídající pozici a zkušenostem
- Dlouhodobou spolupráci se stabilní společností
- Stravenkový paušál
- 5 týdnů dovolené
- Možnost práce mimo kancelář
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na volnočasové aktivity (Flexipassy)
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Služební telefon
- Možnost jazykové výuky na pracovišti
- Zaměstnanecké slevy
- Možnost využití Sick days
- Káva, čaj a zmrzlina na pracovišti zdarma
- Věrnostní odměny za odpracovaná léta
- 13. plat v závislosti na splnění firemního plánu
V případě zájmu o nabízenou pozici, prosím, zašlete svůj profesní životopis na job@travel-free.cz.
Těšíme se na Vás!
Tým Travel Free
Office manažer/ka
V současné době hledáme nového kolegu/kolegyni pro centrálu společnosti v Praze.
OFFICE MANAŽER/KA
ASISTENT/KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI
PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?
- Budete součástí stabilní společnosti, kde kolegové pracují i více než 10 let
- Pracujeme v rodinné atmosféře, kde si vzájemně důvěřujeme
- Podporujeme rozvoj, růst a zdravý životní styl každého zaměstnance
- Dlouhodobě podporujeme charitativní projekty
- Zajistíme Vám kompletní zaškolení
CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
- Správa a vedení el. kanceláře, evidence a archivace smluv, datové schránky
- Správa vozového parku (nákup a evidence služebních vozidel, pojistné události, kontrola knih jízd, komunikace s autoservisy)
- Zpracování tuzemských a zahraničních služebních cest
- Zajištění chodu kanceláře (objednávky kancelářských potřeb, rezervace hotelů, nákup letenek, vedení pokladen CZK, EUR)
- Nákup a evidence služebních mobilních telefonů
- Kontrola a zpracování přijatých faktur vybraných dodavatelů v účetním programu Navision
- Administrativní podpora vedení společnosti
CO BY MĚL IDEÁLNÍ KANDIDÁT/KA MÍT?
- Min. SŠ vzdělání
- Min. 3 roky praxe na obdobné pozici
- Znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni
- Pokročilé znalosti MS Office (zejména Excel, Outlook)
- Výborné organizační schopnosti
- Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost
- Příjemné vystupování a komunikační dovednosti
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
- Ohodnocení odpovídající pozici a zkušenostem
- Dlouhodobou spolupráci se stabilní společností
- Stravenkový paušál
- 5 týdnů dovolené
- Možnost práce mimo kancelář
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na volnočasové aktivity (Flexipassy)
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Služební telefon
- Možnost jazykové výuky na pracovišti
- Zaměstnanecké slevy
- Možnost využití Sick days
- Káva, čaj a zmrzlina na pracovišti zdarma
- Věrnostní odměny za odpracovaná léta
- 13. plat v závislosti na splnění firemního plánu
V případě zájmu o nabízenou pozici, prosím, zašlete svůj profesní životopis na job@travel-free.cz.
Těšíme se na Vás!
Tým Travel Free
Zaujali jsme vás?
Ozvěte se nám a pošlete email s Vaším životopisem (v předmětu vždy uveďte pozici o kterou se ucházíte a lokalitu). Obrátit se můžete také přímo na jeden z našich obchodů, ve kterém byste rádi pracovali.