Kariéra

Máte chuť stát se členem našeho teamu férového zaměstnavatele a pracovat v přátelském kolektivu? Buďte s námi jedničkou v Evropě!

Staňte se jedním z nás

V roce 1991 jsme otevřeli první Duty Free Shop na českých hranicích a založili tak tradici hraničních obchodů. Po vstupu do EU jsme z Duty Free vytvořili Travel FREE, značku, která je s 65 obchody v 8 zemích jedničkou v Evropě. Zákazníkům nabízíme největší a světově nejúspěšnější značky parfémů, kosmetiky, textilu, lihovin, cukrovinek a tabákového zboží za výhodné ceny.

Jsme stabilní a prosperující mezinárodní firma, která jedná fér a naším cílem je udržování dlouhodobých přátelských vztahů jak se zákazníky, tak s našimi zaměstnanci. Dobře odvedené práce si vážíme a rádi jí odměníme. Podívejte se, jaká volná místa aktuálně nabízíme.

Prodavač/ka

Volná místa:
 Železná, Rozvadov, sv Kříž

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Obsluhovat zákazníky na pokladně
  • Pomáhat zákazníkům s výběrem sortimentu
  • Starat se o správné vystavení zboží a jeho doplňování

PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?

  • Přistupujeme ke každému přátelsky
  • Máme příjemné, čisté a moderní prodejny s exkluzivním zbožím
  • Jsme poctivá firma, která ctí zákony České republiky a nabízí Vám stabilní zaměstnání v rychle rostoucí společnosti
  • Pravidelně všechny školíme (sortiment, odborná školení, kurzy německého jazyka)

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Nadstandardní ohodnocení
  • Pravidelné měsíční odměny a dle hospodářských výsledků 13. plat
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na dopravu nebo zajištění dopravy do zaměstnání
  • Stravenkový paušál
  • Příspěvek na sport, kulturu, relax, volný čas prostřednictvím poukázek Sodexo Flexipass
  • Životní a penzijní připojištění
  • Slevy na nákup sortimentu v našich prodejnách
  • Pravidelné plánování směn a možnost úpravy rozpisu směn v případě potřeby
  • Čím déle u nás budete, tím více získáte (věrnostní příplatek ke mzdě)
  • A další benefity, se kterými vás rádi seznámíme při osobním setkání

Pracovník/ce úklidu

Volná místa:
Železná Ruda

PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?

 

  • Přistupujeme ke každému přátelsky.
  • Máme příjemné, čisté a moderní prodejny s exkluzivním zbožím.
  • Jsme poctivá firma, která ctí zákony České republiky a nabízí Vám stabilní zaměstnání v rychle rostoucí společnosti.

 

 

CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?

  • Provádět pravidelný úklid místností a objektu prodejny.
  • Zajišťovat pořádek a čistotu.

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

 

  • 5 týdnů dovolené.
  • Příspěvek na dopravu nebo zajištění dopravy do zaměstnání.
  • Stravenky.
  • Příspěvek na sport, kulturu, relax, volný čas prostřednictvím poukázek Sodexo Flexipass.
  • Slevy na nákup sortimentu v našich prodejnách. 
  • Pravidelné plánování směn a možnost úpravy rozpisu směn v případě potřeby.
  • Čím déle u nás budete, tím více získáte (věrnostní příplatek ke mzdě).
  • A další benefity, se kterými vás rádi seznámíme při osobním setkání.

 

 

V případě zájmu o tuto pozici nás prosím kontaktujte osobně na prodejně nebo telefonicky 353 560 565.

Správce objektu

V současné době hledáme  SPRÁVCE OBJEKTŮ pro prodejny Folmava a Železná Ruda.

FolmavaŽelezná Ruda


PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?

  • Budete součástí stabilní společnosti, kde kolegové pracují i více než 10 let.
  • Přistupujeme ke každému přátelsky. 
  • Podporujeme rozvoj, růst a zdravý životní styl každého zaměstnance.
  • Zajistíme Vám kompletní zaškolení.

 

CO POTŘEBUJEME OD VÁS?

  • Ideálně nástup ihned.
  • Výhoda zkušenosti z oblasti elektrikářské nebo instalatérské.
  • Řidičský průkaz sk. B. 
  • Znalost MS Office (Excel, Word, Outlook).
  • Odolnost vůči stresu, vysoké pracovní nasazení. 
  • Flexibilitu

 

JAKÉ ÚKOLY VÁS ČEKAJÍ?

  • Pravidelná kontrola svěřených objektů Folmava a Železná Ruda.
  • Každodenní údržba a řešení provozních záležitostí, manuální opravy.
  • Technická správa svěřených objektů.
  • Komunikace se servisními firmami.
  • Odpovědnost za řádné a včasné provádění všech potřebných a předepsaných revizí a zákonem stanovených kontrol.
  • Odpovědnost za včasné a řádné odstranění zjištěných revizních vad.

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Pravidelnou mzdu do 15. dne v měsíci.

•Mimořádné odměny za dobré hospodářské výsledky.

  • Služební auto, služební telefon. 
  • Stravenkový paušál. 
  • 5 týdnů dovolené.
  • Příspěvek na sport, kulturu, relax, volný čas prostřednictvím poukázek Sodexo Flexipass.
  • A další benefity, se kterými vás rádi seznámíme při osobním setkání.

 

 

 

Vedoucí prodejen Rozvadov I a II

Volná místa:
Rozvadov

V současné době hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici:

VEDOUCÍ PRODEJEN ROZVADOV I A II

PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?

  • Přistupujeme ke každému přátelsky.
  • Máme příjemné, čisté a moderní prodejny s exkluzivním zbožím.
  • Jsme poctivá firma, která ctí zákony České republiky a nabízí Vám stabilní zaměstnání v rychle rostoucí společnosti.
  • Zajistíme Vám kompletní zaškolení na centrále v Praze a na jiných prodejnách Travel FREE.

 

CO BY MĚL IDEÁLNÍ KANDIDÁT MÍT?

  • Ukončené SŠ/VŠ vzdělání.
  • Zkušenosti s vedením zaměstnanců.
  • AJ/NJ výhodou.
  • Velmi dobrou znalost MS Office. (Excel na pokročilé úrovni)
  • Odolnost vůči stresu, vysoké pracovní nasazení.
  • Výborné komunikační dovednosti.
  • Schopnost vést a motivovat tým.

CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?

  • Kompletní řízení prodejny včetně vedení týmu.
  • Odpovědnost za plnění stanovených cílů a výsledků.
  • Výběr zaměstnanců, jejich motivace, zaškolení a ohodnocení.
  • Zodpovědnost za zaměstnance a jejich pracovní nasazení.
  • Vytvářet příjemné pracovní prostředí pro svůj tým, hledat rozvojové příležitosti a starat se o spokojenost všech zaměstnanců na prodejně.
  • Péče o image a vzhled prodejny a budování dobrého jména společnosti.

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Nadstandardní platové ohodnocení.
  • Měsíční a kvartální bonusy za hospodářské výsledky.
  • Služební auto, služební telefon.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Stravenkový paušál.
  • Příspěvek na sport, kulturu, relax, volný čas prostřednictvím poukázek Sodexo Flexipass.
  • Slevy na nákup sortimentu v našich prodejnách.
  • A další benefity, se kterými vás rádi seznámíme při osobním setkání.

 

V případě zájmu o tuto pozici nás prosím kontaktujte na tel.: 606 059 296 nebo zašlete svůj profesní životopis.

Vedoucí směny

Volná místa:
Železná

 

PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?

  • Přistupujeme ke každému přátelsky
  • Máme příjemné, čisté a moderní prodejny s exkluzivním zbožím
  • Jsme poctivá firma, která ctí zákony České republiky a nabízí Vám stabilní zaměstnání v rychle rostoucí společnosti
  • Podporujeme rozvoj a růst každého zaměstnance (sortiment, odborná školení, kurzy německého jazyka)

 

CO BY MĚL IDEÁLNÍ KANDIDÁT MÍT?

  • Středně pokročilou znalost NJ
  • Praxe v oboru prodeje zboží nutná
  • Schopnost vést a motivovat tým

 

CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?

  • Zastupovat vedoucího a zástupce prodejny
  • Organizovat práci na prodejně
  • Samostatná organizace činnosti směny
  • Provádění pravidelných kontrol činností směny a zodpovědnost za ekonomické výsledky daného dne
  • Podpora nových kolegů a kolegyň při jejich zapracování
  • Zodpovědnost za finanční hotovost
  • Motivace a podpora týmu
  • Zajištění spokojenosti zákazníků prodejny dodržováním firemních pravidel

 

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Nadstandardní ohodnocení
  • Pravidelné měsíční odměny a dle hospodářských výsledků 13. plat
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na dopravu nebo zajištění dopravy do zaměstnání
  • Stravenkový paušál
  • Příspěvek na sport, kulturu, relax, volný čas prostřednictvím poukázek Sodexo Flexipass
  • Životní a penzijní připojištění
  • Slevy na nákup sortimentu v našich prodejnách
  • Pravidelné plánování směn a možnost úpravy rozpisu směn v případě potřeby
  • Čím déle u nás budete, tím více získáte (věrnostní příplatek ke mzdě)
  • A další benefity, se kterými vás rádi seznámíme při osobním setkání

 

V případě zájmu o tuto pozici prosím kontaktujte vedoucího prodejny, pana Nemerguta, na tel.: 379 495 400 nebo zašlete svůj profesní životopis.

Skladník

Volná místa:
HřenskoPetrovice, Mikulov

 

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Zabezpečovat přejímku zboží
  • Sledovat data spotřeby zboží ve skladu
  • Doplňovat zboží na prodejně dle pokynů nadřízeného

PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?

  • Přistupujeme ke každému přátelsky
  • Máme příjemné, čisté a moderní prodejny s exkluzivním zbožím
  • Jsme poctivá firma, která ctí zákony České republiky a nabízí Vám stabilní zaměstnání v rychle rostoucí společnosti
  • Pravidelně všechny školíme (sortiment, odborná školení, kurzy německého jazyka)

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Nadstandardní ohodnocení
  • Pravidelné měsíční odměny a dle hospodářských výsledků 13. plat
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na dopravu nebo zajištění dopravy do zaměstnání dle prodejen
  • Stravenkový paušál
  • Příspěvek na sport, kulturu, relax, volný čas prostřednictvím poukázek Sodexo Flexipass
  • Životní a penzijní připojištění
  • Slevy na nákup sortimentu v našich prodejnách
  • Pravidelné plánování směn a možnost úpravy rozpisu směn v případě potřeby
  • Čím déle u nás budete, tím více získáte (věrnostní příplatek ke mzdě)
  • A další benefity, se kterými vás rádi seznámíme při osobním setkání

Asistent/ka oddělení provozu nemovitostí

V současné době hledáme posilu na  pro centrálu v Praze.

PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?

  • Budete součástí stabilní společnosti, kde kolegové pracují i více než 10 let.
  • Přistupujeme ke každému přátelsky.
  • Máme kancelář v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností (metro Muzeum).
  • Podporujeme rozvoj, růst a zdravý životní styl každého zaměstnance.

CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?

  • Podpora vedoucího oddělení provozu nemovitostí.
  • Zajišťování administrativní činnosti pro oddělení provozu nemovitostí.
    • Agenda nájemních smluv, kontakt s nájemci, vyúčtování energií.
    • Evidence přijatých faktur v rámci oddělení provozu nemovitostí.
    • Agenda odpadového hospodářství ISPOP.
  • Evidence majetku.

CO BY MĚL IDEÁLNÍ KANDIDÁT MÍT?

  • Minimálně SŠ vzdělání.
  • Anglický nebo německý jazyk na komunikativní úrovni.
  • MS Office (Excel na středně pokročilé úrovni – vytváření tabulek, kontingenční tabulky).
  • Samostatnost, fungování v týmu, flexibilitu, dobrou komunikaci.

 

V případě zájmu o nabízenou pozici, prosím, zašlete svůj profesní životopis na job@travel-free.cz.         

Administrativní pracovník v oddělení logistiky

V současné době hledáme posilu pro centrálu v Praze.

 

PROČ SE VÁM U NÁS BUDE LÍBIT?

  • Budete součástí stabilní společnosti, kde kolegové pracují i více než 10 let
  • Přistupujeme ke každému přátelsky
  • Příjemné pracoviště s výbornou dostupností v centru Prahy (Václavské náměstí, metro Muzeum)
  • Podporujeme rozvoj, růst a zdravý životní styl každého zaměstnance
  • Zajistíme Vám kompletní zaškolení

 

CO U NÁS ZNAMENÁ LOGISTIKA?

Logistické služby nám zajišťují externí partneři a naše oddělení zastřešuje všechny procesy s tímto spojené. Oddělení logistiky má 6 kolegů.

 

JAKÉ ÚKOLY VÁS ČEKAJÍ?

 

  • Zpracování reklamací a dalších logistických procesů (objednávky, paletový pool apod.)
  • Práce s doklady v IS Navision
  • Spolupráce s oddělením controllingu, účetním a obchodním oddělením
  • Komunikace s centrálním skladem, dodavateli a s prodejnami

 

CO POTŘEBUJEME OD VÁS?

  • Znalost systému NAVISION výhodou
  • MS Office na uživatelské úrovni
  • Komunikační dovednosti
  • Smysl pro zodpovědnost a důslednost
  • Být týmovým hráčem

 

V případě zájmu o nabízenou pozici, prosím, zašlete svůj profesní životopis na job@travel-free.cz.         

Zaujali jsme vás?

Ozvěte se nám a pošlete email s Vaším životopisem (v předmětu vždy uveďte pozici o kterou se ucházíte a lokalitu). Obrátit se můžete také přímo na jeden z našich obchodů, ve kterém byste rádi pracovali.

Telefon: 221 965 111  E-Mail: job@travel-free.cz